Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017
H Novartis Hellas βραβεύτηκε και φέτος από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης (Corporate Responsibility Institute), μεταξύ των εταιρειών με το υψηλότερο αίσθημα Εταιρικής Υπευθυνότητας, σύμφωνα µε τον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR INDEX). Η Novartis Hellas απέσπασε για δεύτερη συνεχή χρονιά Χρυσή διάκριση, καθώς βραβεύτηκε για τη συνεπή δραστηριότητά της σε δύο βασικούς τομείς: τη διεύρυνση της πρόσβασης στην υγεία,  και την υπεύθυνη επιχειρηματική δραστηριότητα, με  την έμπρακτη υποστήριξή της προς την τοπική  κοινωνία. Η Εταιρική Υπευθυνότητα είναι για τη Novartis αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρησιακής στρατηγικής και της δέσμευσης που έχει απέναντι σε όλους τους κοινωνικούς της εταίρους και επενδύει σε...
Δύο αργυρά βραβεία απέσπασαν δύο σημαντικές πρωτοβουλίες εταιρικής υπευθυνότητας της φαρμακευτικής MSD κατά την απονομή των Ermis Awards 2016 που πραγματοποιήθηκε στις 14 Μαρτίου. Συγκεκριμένα, η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης, για τον διαβήτη και τη δυσλιπιδαιμία με τίτλο «Αξίζει» βραβεύτηκε στην κατηγορία «Integrated Campaigns led by PR», ενώ η ενέργεια «MSD Social Hackathon – Η δύναμη μιας ημέρας», για την εκστρατεία «Βήματα Ζωής» της ΕΛΕΠΑΠ βραβεύθηκε στην κατηγορία «Stakeholders’ Relations». «Η έμπνευση, η συλλογική δουλειά, μα πάνω απ’ όλα η ειλικρινής βούληση για βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνανθρώπων μας, στάθηκαν η κινητήριος δύναμη για την υλοποίηση των δύο αυτών δράσεων...
Ένα παραμύθι με ήρωα ένα παιδί και ένα μπαλόνι, το παντοτινό σύμβολο της παιδικότητας, του παιχνιδιού και της χαράς, έγινε το επίκεντρο μιας ξεχωριστής εκδήλωσης που οργάνωσαν με πολύ κέφι και μεράκι οι εργαζόμενοι της MSD με τη βοήθεια δύο σημαντικών ηθοποιών, του Γιώργου Πυρπασόπουλου και της Τόνιας Σωτηροπούλου για τα παιδιά του Ελληνικού Παιδικού Χωριού στο Φίλυρο, και των παραρτημάτων των Παιδικών Χωριών SOS και του Χαμόγελου του Παιδιού στη Θεσσαλονίκη. Στις 24 Ιανουαρίου, οι εργαζόμενοι της εταιρείας στο πλαίσιο των δράσεων του Ετήσιου Κύκλου, υλοποίησαν σχεδόν από το μηδέν μία παιδική παράσταση, βασικό νόημα της οποίας ήταν το...
Με δύο σημαντικές δράσεις που αφορούν η πρώτη το «Χαμόγελο του Παιδιού» και η δεύτερη τα παιδιά που νοσηλεύονται στη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού του “Αγλαΐα Κυριακού”, σφράγισαν το 2016 οι άνθρωποι της Astellas Pharmacheuticals.  Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και του οράματός της να αλλάξει το αύριο, η Astellas Pharmaceuticals στηρίζει ανθρώπους με προβλήματα υγείας και κοινωνικά ευαίσθητες ομάδες. Οι άνθρωποί της προσφέρουν χαρά και ανακούφιση, με ευαισθησία και υπευθυνότητα.  Στηρίζουν εδώ και έξι χρόνια το Χαμόγελο του Παιδιού, με ενέργειες που βασίζονται στην εθελοντική εργασία, ανταποκρινόμενοι στα αιτήματα του Συλλόγου για κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών και σε προσφορές των...
Ετικέτες
Πιστοί στο ετήσιο ραντεβού τους, την ημέρα Εθελοντισμού της MSD, όλοι οι εργαζόμενοι της εν λόγω φαρμακευτικής εταιρείας πρόσφεραν τη θετική τους ενέργεια και την καλή τους διάθεση βοηθώντας κοινωνικές δομές και οργανώσεις που δραστηριοποιούνται στην προστασία των παιδιών που έχουν ανάγκη. Η Ημέρα Εθελοντισμού της MSD έχει καθιερωθεί ως ανταπόκριση στην αντίστοιχη παγκόσμια Ημέρα που έχει οριστεί στις 5 Δεκεμβρίου. Έτσι, φέτος, στις 2 Δεκεμβρίου, όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας χωρίστηκαν σε ομάδες και ανέλαβαν να συνεισφέρουν σε χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις (bazaar, περίπτερα), να συμμετάσχουν σε δημιουργικά εργαστήρια, αλλά και να βάψουν, να καθαρίσουν, να μαγειρέψουν και να σιδερώσουν για...
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα διεξάγεται και ολοκληρώνεται με επιτυχία ένα πρόγραμμα δωρεάν βιωματικών σεμιναρίων που εστιάζει ολιστικά στην αντιμετώπιση της γυναίκας ασθενούς.  Χάρη στο πρόγραμμα «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!» της Novartis, δόθηκε η ευκαιρία σε χιλιάδες γυναίκες με καρκίνο μαστού να παρακολουθήσουν μια σειρά δωρεάν βιωματικών σεμιναρίων με στόχο τη στήριξη τους και τη συναισθηματική  ενδυνάμωση τους. Ο στόχος της Novartis είναι να θέσει τη γυναίκα ασθενή στο επίκεντρο παρέχοντας της τα μέσα που θα τη βοηθήσουν να ανταπεξέλθει με σθένος και αυτοπεποίθηση στον αγώνα της. Τα βιωματικά σεμινάρια  έχουν υλοποιηθεί ήδη στην Αθήνα, την Πάτρα και τη Θεσσαλονίκη...
Η Novartis Hellas παρουσίασε την Τρίτη 8 Νοεμβρίου την Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας (ΕΕΥ) 2013-2015, όπου αναδεικνύεται η έμπρακτη ασθενοκεντρική της προσέγγιση και η μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στην εξέλιξη της ιατρικής πρακτικής και στη φιλοσοφία του βιώσιμου επιχειρείν.   Όπως είπε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Novartis Hellas, Riccardo Canevari, η Εταιρική Υπευθυνότητα (ΕΥ) αποτελεί για τη Novartis αναπόσπαστο στοιχείο της στρατηγικής της και κατέχει σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια για ανακάλυψη νέων τρόπων επέκτασης και βελτίωσης της ζωής των ανθρώπων. Η ασθενοκεντρική της προσέγγιση αποτελεί σημείο αναφοράς στη χάραξη προτεραιοτήτων ΕΥ, την οποία εστιάζει σε δύο βασικούς τομείς: την επέκταση της...
Με το Ασημένιο Βραβείο τιμήθηκε η Roche Hellas στην εκδήλωση απονομής των Hellenic Responsible Business Awards 2016, για την ενημερωτική καμπάνια «for HER» που αφορά στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού και του γυναικολογικού καρκίνου, όπως είναι ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας και ο καρκίνος των ωοθηκών.   Η σημαντική αυτή διάκριση στην κατηγορία «Πρόγραμμα Επικοινωνίας / Καμπάνια Δέσμευσης Καταναλωτών ή άλλων Ενδιαφερομένων Μερών», επιβεβαιώνει γι άλλη μία φορά τη συνέπεια και την υπεύθυνη στάση της Roche Hellas απέναντι σε ζητήματα πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.   «Η διάκριση αυτή αποτελεί τη συνέχεια μιας «αλυσίδας ζωής» που έχουμε δημιουργήσει εδώ...
Το Τμήμα Ογκολογίας της Novartis ανακοίνωσε την έναρξη του 3ο κύκλου του πρωτοποριακού προγράμματος ενημέρωσης για γυναίκες με καρκίνο του μαστού «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!» που θα πραγματοποιηθεί στην Πάτρα από τις 10 έως τις 21 Οκτωβρίου, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» Νομού Αχαΐας και με τον Όμιλο Εθελοντών Κατά του Καρκίνου «ΑγκαλιάΖΩ» Νομού Αχαΐας και τελεί υπό την Αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος.   Οι δύο κύκλοι που πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη γνώρισαν μεγάλη επιτυχία. Στον πρώτο κύκλο σεμιναρίων στην Αθήνα καλύφθηκαν 2.263 θέσεις εντός 5 εβδομάδων, ενώ στη Θεσσαλονίκη καλύφθηκαν...
Η Bayer Ελλάς, στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας, υποστήριξε την κυκλοφορία του περιοδικού κόμικ «Ο ΚΕ και η ΑΝ νικούν το σχολικό εκφοβισμό», μίας πρωτοβουλίας που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (ΣΠΕΑ) και το Κέντρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων (ΚΕΑΝ).   Με βασικούς χαρακτήρες τον «ΚΕ» και την «ΑΝ» το κόμικ παρουσιάζει με ένα δημιουργικό και ταυτόχρονα διδακτικό τρόπο παραδείγματα διακρίσεων λόγω φυλής, φύλου, σωματικής διάπλασης ή κάποιας ασθένειας στο σχολείο. Σκοπός της κυκλοφορίας του είναι η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του ευρύτερου κοινού σχετικά με θέματα σχολικού εκφοβισμού και η διάδοση μηνυμάτων ενάντια στο συγκεκριμένο κοινωνικό...